Dissa: bloggare som inte länkar till andras bloggar

Något jag börjar få lite svårt för är bloggare som aldrig någonsin länkar till andra bloggare, varken via inläggen eller under ens egna spalt med länkar man har. Dom har sina läsare så tryggt att dom inte behöver länka till andra som i sin tur skall länka tillbaka (ge och ta), så man skall kunna utbyta läsare och få mer popularitet. Vem är Sverige kändaste bloggare som har gjort karriär via bloggen? Ebba Von Sydow och Virtanens karriär tog riktigt fart tack vare deras bloggar men jag syftar på vanliga MedelSvenssons om nu kan livnära sig på sitt bloggande? Läste någonstans att det är ett hundratals bloggare som kan livnära sig fullt ut på sitt bloggande i Sverige. Thomas Grabe är (vill) next ut. Svengelska när det är som bäst.

Kommentarer:
Postat av: vilse

ja, det är högst personligt vem viktfrågan ska gälla.
(jag glömde "bloggdissningar" på min I-landslista.)

Postat av: Kenneth

Såg du att jag citerat och länkat till dig?

2006-10-03 @ 21:27:38
URL: http://www.kennethvasquez.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback