Äntligen äntligen!

Klockan är halv sju, jag är klar och skall bege mig på den långa vandringen till min säng (hela 2 m, måste lära mig att ha laptopen som min bästa vän i sängen). Del ett av hemtentan är avklarad och jag tänker inte anta utmaningen att göra del två förrens det är kris (i vanlig ordning).

Gert Fylking
Vad är det för människor som badar i Poseidon i kalonsger, dricker champagne (snarare billigt mousserat vin) och skricker "Äntligen, äntligen" (den enda som får säga(skrika) äntligen är Gert Fylking när dom avslöjar pristagaren av Nobels litteraturpris). Dom är inte en dag över 17 och står med en cigarr i ena handen och säger att det är det bästa som hänt. Hahaha, det bästa som har hänt sedan Pokeman kom till Sverige.

Alex, man såg han som gick i James klass i ettan på Frölunda som alltid gick runt med sin fula portfölj bland alla andra stekare vid Poseidon. Han tänkte i alla fall på sina medmänniskor och visade inte sin fetbleka kropp utan behöll den rosa skjortan på.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback