Berlinmurens äkta hälft

Berlinmuren

I måndagens program kommer kvinnan som har ett sexuellt förhållande med Berlinmuren medverka i Filip och Fredriks 100 skönaste människor. Denna kvinnas existens har jag och Alex vetat om i åratal nu sedan vi en fredagkväll i första ring i brist på annat att göra loggade in på lunarstrom för att kolla in de människor med mest poäng och dom som var äldst på hela sajten för att få oss några skratt. Vi råkade snubbla över Berlinmurens äkta hälft och sedan dess har jag hållit henne varmt om hjärtat. Jag tror närmare bestämt att jag skall bli en talangscout i med att jag har näsa för hitta dessa talanger.

Skall snart iväg till Lizzie på födelsedagsmiddag och sen skall vi ut. Egentligen skulle jag varit hos Daniel nu på fördrink men efter att några småungar stirrade sig blint på min urringning tyckte jag det var bättre att gå hem och byta om och sitta och skåpsupa i min ensamhet.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback