Har inte gjort något vettigt på hela veckan

Har inte gjort något vettigt på hela veckan. Närmast jag kommer det är att jag var på min hebreiska lektion i fem minuter igår för att köpa kurslitteraturen. Sedan gick jag och köpre glass, dip och hårfärg och mötte upp Alex.

Färgade mitt hår idag vArs resultat befinner sig närmare åt katastrofhållet än lyckat. Är nu mera lite för blond för mig eget bästa då jag har bruna ögon och ser ut som om jag kommer från Makedonien/Italien/Grekland. men hey jag kan trösta mig med att varken Madonna, Gwen Stefani eller Paris ser ut som naturliga (platina)blondiner. Sen att dom är rika, kända och djävligt snygga hör inte hit.

Mest av allt skulle jag vilja ha guldbrunt hår á la Eva Mendez men jag har inte utseendet (läs näsan) att klara av den färgen. Skulle gå från Makedonien/Italien/Grekland till Fjärran Öster på tre sekunder.

Gwen Stefani

Shana Tova!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback