Idol - Peter Swartling

Har så tråkigt (och vill inte aktivera mig med något i med att jag måste gå upp vid den hemska tiden sju imorgon vilket jag annars aldrig gör i med att jag skippar alla tidiga (och alla andra med i princip) föreläsningar) och har slötittat på Idol. Varför kan man inte få se på dåliga aspiranter hela säsongen (i och för sig det man gör) istället för att behövas plågas med 15-25 åringar göra dåliga covers på låtar av Goo Goo Dolls, Savage Garden, Alicia Keys och några fåtal andra artister som kommer igen gång på gång.

Peter Swartling

Tycker det är synd att Peter Swartling inte har på sig sina färgglada scarfs han har i "Pokermiljonen" kombinerat med färgglada glasögonbågar. Jag vet inte om det kan vara rätt på någon men det är det i all fall verkligen inte på Peter Swartling, den saken är säker.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback