Klassfesten

Sara och Irina

I fredags var det klassfest på vår institution och som man säger, fint folk kommer sent (och odrägligt senare). Jag tillhör den senare kategorin då jag kom två timmar efter utsatt tid, tog mig en stol som gjorde att jag blockera vägen till toa, råkade spilla ut vin och himlade en massa med ögonen. Jag var Anna helt enkelt (fast utan Alex och Daniel och en aning mer ensamare. Inget kul att vara elak om man skall vara det helt själv). Tog några kort och som den fotograf jag är (men på helt allvar så är det kamerans fel det måste det vara) så är nästan alla kort suddiga. Här är ett på Sara och Ninja och när jag kollade igenom de andra så var såg jag att en mindre glad tjej gjorde fuck-you på ett av korten. Jag vet inte varför, antagligen var det en ploj-grej utan dess like eller så var jag bara helt enkelt värd det. Får se hur många som hejar på mig på tisdag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback