Med handen på hjärtat

Med handen på hjärtat (eller snarare tangentbordet) så har jag knapat ihop min sämsta hemtenta, någonsin. Tur att jag har den lilla självkritik som det behövs (det behövs inte mycket skall ni veta, eller det kommer ni förstå om ni läser min hemtenta) för att förstå att om jag får godkänt är gudarna med mig. Och vad skriver jag om är frågan? Skall jag lösa världssvält, hur man blir lycklig, eller något dylikt? Nej min tenta handlar om filmvåld. Actionvåld och skräckvåld och hemtentan är så dålig att den ligger på mitt skrivbord och skrattar åt mig. Skall ändå vara med och ta en öl-efter-tentainlämning imorgon för jag har aldrig blivit medbjuden på något liknande förut och alkohol är alltid alkohol. Varesig smak, storlek, pris eller tid på dygnet det inträffar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback