Tankar om jobb

Jag höll på att inte hitta min borste och i sådana fall kan man inte gå till jobbet. Vara "värdinna" för dyrt snabbkaffe går sig inte med tovigt hår. Men som med allt annat i mitt liv sket det sig och jag hitta den efter 20 sekunder. Jag hann nästan inte ens leka med tanken.

Tänkte på arbetsmoral och kom på att jag kanske inte har den sämsta arbetsmoralen bland alla jag känner (eller i alla fall delar samma plats). Daniel du bara slutade att gå till jobbet en dag för flytta till Köpenhamn utan att säga ett ord och Svante kompis Emil skulle bara ta en liten rast och äta mat och det slutade med att han gick med oss ut och partaja och inte han heller ringde sin srbetsgivare. Jag har till och med tagit bort mitt nagellack så jag borde egentligen befinna mig över er i skalan.

George Cant-stand-ya

När jag tänker på framtida jobb är jag lite som George i "Seinfeld" när han är arbetslös och säger att han tycker om sport och kanske kan jobba med det på något sätt som ja sportskommentator. Jag tycker om film så jag kanske kan ta och spela nästa huvudroll i någon stor Hollywoodfilm för att sedan göra några indeendent-filmer och bli mycket hyllad. Jag tycker om att skriva, någon som har något jobb där och så har jag läst religion i 1,5 år kanske kan starta en sekt?

Kommentarer:
Postat av: vilse

sektalternativet. du kan bli fröken rymdblomma som leder massa förtappade själar i fördärvet.
jag skulle vilja vara med. lätt.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback