Uppe med tuppen?

Uppe med tuppen, svårt att sova eller har jag redan sovit en blund? Det sistnämnda är rätt. Lämnade in min tenta 5 minuter innan deadline (jag tycker om att ta risker som ni märker), gick förbi biblioteket och lämnade in mördarböckerna jag lånat (på Daniels kort så du kan andas ut nu) som var så tunga att jag faktiskt funderade på att bara lämna dom i min skola och hoppas på att dom skulle få eget liv och ta sig hem till sin ägare Stadsbiblioteket. Där efter mötte jag upp några klasskamrater för att fika och sedan tog vi våran öl-efter-tentainlämning. Jag drack i och för sig fem, man vill inte vara medelmåttig. Kom hem redan nio och somnade efter att ha sett tre favorite program (100 Höjdare (jag sa juh att Berlin-kvinnan var knäpp, trodde länge att hon inte var på sant med fy fick jag), Seinfeld och Frasier) och sedan somna jag.

Nu några timmar senare är jag klarvaken och vet inte vad jag skall ta mig till. Flytta in dvdn till mitt rum som jag ännu inte hunnit (läs:orkat) och kolla på några nyinköpta dvdfilmer tro?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback