Åh så fint

Har varit på Torget precis och jag tror om möjligt att det var ännu skabbigare och äckligare där än vanligt. Det luktade kokt korv men så stod jag bredvid ett korvstånd så det var inte så konstigt.

Försökt på mig konsten att måla naglar men som vanligt har jag inte bara nagellack på mina naglar utan även på mina fingrar  (och nej jag har inte korvfingrar som det ser ut som. Händerna är uppstoppade precis vid kameran och ansiktet inte, därav de onormala proporptioner. Det hade i och för sig man kunnat skämta hej vilt om men hellre ett skämt fattigare och har normala fingrar) och mitt täcke. Det där om täcket säger vi inte till mamma , vi ser det som en oväntad tidig julkapp. Herregud, det låter som jag är 13 år, vilket jag är, mentalt. Kolla så fint:

image593


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback