Aha, det är det man kallar er nu för tiden

Imorgon blir det Bliss (på lördag skall jag dess värre passa barn), är ni på? Att jag, Daniel och Anna  (och Reza, han bor där) kommer vara där är lika givet som att säsongsavslutningen av "Jericho" ikväll kommer bli något extraordinärt (åh jag längtar, snacka om succeserie, i alla fall i mina ögon). Hoppas bara vi inte träffar på han vi träffa på igår. Det tog oss ett tag för mig och Daniel att komma fram till om personen var riktigt djävla sarkastisk eller bara mentalt efterbliven, till slut så kom mentalt efterbliven vinnande ut ur striden. Han sa att allt var coolt, det ar coolt att vi var där, coolt att vi var göteborgare och coolt att vi var kompisar. När vi fråga vad han jobba med svarade han att han var en allt-i-allo på en närliggande krog och Daniel och jag kollade på varandra och sa båda "aha det är så man kallar diskplockare nu för tiden". Men det är juh sant så inga sådana tankar nu. Daniel har jobbat som diskare så vi tänkte inte i sådana banor alls utan snarare att det är kul hur människor försöker ge sig själv finare titlar i jobbet än vad de har. Som en kompis till oss, som jag hoppas inte läser detta, han jobbar på Hemköp som ja ni vet vad men kallar sig konsult.

image592

Vad är det för skit om Arn de visar på 4:an. Jag hoppas verkligen att det inte blir någon rusning till biograferna i vinter. Vem fan vill se sådant skit? Inte jag och inte Alex och vi står för hela Sveriges samlade åsikter. Jag vill se bönderna som åker med sina respektive på resor nu nu nu. Ett par skulle till landet Lissabon som han kalla det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback