Ärketönt Alabama

Det går repriser av "Studio Virtanen" på 8:an och jag som inte har något bättre för mig (sömn?) ser hur ärketönten Ken Lennard med den mest illasittande kavaj ever försöker berätta att han kan anses som diva för det kanske han är. Jag är självsäker, säger han och är så stissig och nervös att man tror han skall göra en Tompa och börja hoppa i soffan. Hans flickvän Anna Dabrowski som figurerar på bilden nedan med Ken är inte mycket bättre (sämre) själv. Hon har så mycket åsikter som hon inte har någon grund för och sedan tror hon att hela Sverige bryr sig om, förundras och nickar medstämmande till vad hon har att säga. Lite Erwik över henne. Även jag har åsikter men jag har inte tappat förståndet helt och vet att i noone gives a flying fuck vad jag har att säga. Kanske mamma då angående middagsmat för annars blir det hus i helvete.

image625

Kommentarer:
Postat av: flygvärdinnan

Ja du, vad ska man säga? Tyvärr är ju inte den sista idioten född.. han är duktigt irriterande.
Och HON med... ja.. polskan häruppe.
Trevlig kväll


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback