CocaCola

image571

Alex har en massa teorier om allt och jag vill inte vara sämre jag inte. Det här är ingen teori kom jag på i samma sekund jag skulle få ner det i ord utan en liknelse även om inte ens ordningen är rätt. Först kom Alexs Schulmans blogg, rolig som fan, och är vad jag skulle kalla CocaCola. Rolig som fan, god som fan, ja ni förstår. Calle Schulmans blogg är CocaCola light, lika rolig fast med mindre kalorier (och här kan man tro att jag är full) men så har vi Katrins blogg som visst är läsbar, till och med mer än läsbar och om man jämför med alla modebloggare och dyliktskit så är den jätteläsbar. Men det är som CocaCola med en eftersmak som inte är hundra som ColaCola vanilj. Ja, förstår ni vad jag menar? Precis, jag tänkte väl det, jag pratar goja.

Nu skall jag till Elsa, hela familjen skall inte med och undra varför? Kan det vara så att Becka hamna på sjukan idag igen? Japp, det kan det, blodförgiftning denna gång så min moster kommer och hämtar mig och Ellenpellen. Hon pratade med mig i fem minuter om det skulle ta 8 eller 9 minuter innan hon var hos oss. Kan kännas lite meningslöst när samtalet tog 5 minuter.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback