Dunk dunkadunka dunk dunk

Jag hade som väntat llte problem med sömnen och bättre blir det inte av att Daniel ringer mig halv sex och säger
att han har svårt att sova. Okej, jag ligger nämligen här och försöker själv men jag kan inte sova och prata i telefon samtidigt lilla Daniel.

Sedan kom jag tänka på musik som spelas när man är ute och jag tar tillbaka mitt "jag är inte kräsen"-inlägg. Jag är kräsen när det gäller musik, eller egentligen inte vansinnigt, men jag har och kommer väl aldrig förstå mig på Housemusik. Som Alex sa i helgen, hur gör dom när dom pratar om sin kära housemusik "du, kan du inte sätta på den där låten du vet. Den som går dunk dunk dunk dunk dunkadunka dunk dunk dunk dunk". Men jag tycker faktiskt om både Daft Punk och Basement Jaxx.

Igår när vi var på restaurang á la ICA. Köttet var inte purfärskt kändes det som och jag bara väntade på att ICA-Stig skulle dyka upp och rasa.

image582


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback