Guess who's back, back again

Nu är jag faktiskt trött, helt slut skulle jag kunna dra till med. Jag som inte brukar göra så mycket blir helt matt över att gå runt på stan bland massa människor och massa regn. Det är inte min melodi egentligen men idag ville jag ta mig in till stada för att 1. träffa Alex och 2. kolla affärer. Imorgon skall jag göra samma sak igen, 1. träffa Alex 2. kolla affärer. Enformigt liv kan kanske tyckas men jag är helnöjd, Alex är juh hemma. Gemensam nämnare för alla mina närmsta vänner är inte att de är genomsnälla (jag och Alex skratta så vi grät till Lyxfällan när det slösaktiga paret var tvungna att flytta från en stor luftig lägenhet till en liten lägenhet med två små fönster, moahaha, och till Kustbevakarnas sjöalkisar)eller helbrighta (sorry Daniel) utan att de är hyseriskt roliga och Alex är herren på täppan, roligast av de alla. Vi prata om Thailandhysterin och då säger Alex "Thailand är egentligen det enda landet jag inte vill åka till, du vet jag är inte inne på HIV och sådant". Det är ungefär så vi jobbar, med fördomar och dra alla över en kam. Sedan att Thailand är billigt (varför tror ni min far tycker om Thailand, det största ekonomen av de alla, vissa kan kalla det snål (hmm....jag), andra ekonomisk (pappa), har korallblått vatten, sol, bad och massa prylar som kan köpas med hem spelar ingen roll. Någon där har HIV och då skall landet undvikas.

Imorgon skall vi även se Emil spela basket och lägga treor som alla skall dedikeras till moi och sedan får vi se vart  vi tar vägen. Vi antar att Christina inte har tid med oss då det är IDOL-final (har vi rätt?) så vi hoppas på träff med henne på lördagen. Sedan kommer alkohol inkludera helgen på ett eller flera sätt, den saken är så säker som att min namn är Margareta i andranamn, vilket det är. Sorligt nog kan tyckas för det är inte jättevackert. Men min mormor heter det, och moster, mamma, syskon och min kusin. Vi är fulla av idéer i denna släkt eller så kan man se det som ett fint sätt att hedra och hylla min fantastiska mormor som bakade den godaste kakan av de alla. Sen så har aldrig min mamma bakat så jag har inte så mycket att jämföra med. Mitt livs största sorg, min mamma har aldrig bakat, tycker inte om julpynt för det är tacky och har inte gröna fingrar, förstår ni vilken hemsk mor jag kommer bli? Min mamma är i alla fall genomsnäll och det är inte jag.

Åh nu kommer "Medium" som jag på senaste tiden blivit helt såld på. Det och "Jericho", jag är från och med nu världens tönt om jag inte varit det innan.

image579

Kommentarer:
Postat av: Christina

jepp, Idol går hand i hand med "my super sweet sixteen" på MTV.. program som jag hatar men bara måste se, så jag kan sitta å bara hata!! Hoppas på att skåningen med dom brand-gula tänderna gör comeback, vinner hela skiten så att Kishti kan få en hjärtinfarkt i live-tv.. Haha Nej, skämt åsido.. Men jag ska hem å vila upp mej så en träff med er imorgon låter toppen!!!!! kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback