Hello lobster

Undra hur länge jag kommer var vaken idag? Jag skulle satsa alla mina pengar på hela natten lång då jag sovit middag idag. Eller snarare sovit bort hela kvällen efter har varit hos farmor på Orust idag. Mamma sa när jag gick att jag inte hade fingertoppskänsla när det gäller att sätta på mig passande kläder och jag antog att pappa delade hennes åsikt då han satte på mig hans tröja. Hos farmor kokade vi bland annat lobster och jag funderar på allvar att skaffa en som husdjur.

Igår var jag och Christina hos Alex och catchade upp och jag skratta så jag grät. Sedan gick vi ut  vilket vad kvällens misstag men Alex fick i alla fall bjuda D-Flex på drinkar. "Kortet var borta lite väl länge, så nu har jag av alla människor i världen betalat för D-Flexs drinkar. Finns juh andra man hellre skulle vilja bjuda." Han tycker om vodkalime har jag hört.


image581

Har du lobster (leka imorgon? sug på den karamellen du) börjat blogga? Länken fungera inte från Christina så skriv den här.

Såg precis att jag tagit Christinas rubrik så vad kan man säga, great minds think alike.

Kommentarer:
Postat av: Christina

http://hellolobster.blog.com/

Blev visst ett "http" för mycke.. Tack för senast!! Håller me om att det var trevligare innan vi gick ut! Kul att snacka gamla minnen :) kram

Postat av: ALEX

Jag leker gärna idag, men myset måste vara planerat i minsta detalj. Så börja du suga på den karamellen......hörs sen!

2007-12-10 @ 11:42:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback