Here comes Johnny

Fan va många som börjar glifeblogga och det är i och för sig ganska smart. Många medlemmar och få bloggar, med lite intressant text eller ännu bättre snygga bilder på en snygg sig själv kommer det gå helbra för dom (och speciellt den person jag har i åtanke). Horeriet om läsare har bara börjat och får metrobloggens utdelade av ören att framstå som ingenting.

Fått förfrågan om att öla på fredag med mina f.d filmvetare vilket kom som en överraskning för mig. Va, var det  någon som tyckte jag var okej eller vill de desperat få ihop till jämt antal vid bordet. Den som lever får se men jag har inte sagt att jag skall komma ännu. Skall jag ut så går jag gärna till Bliss som har världens trevligaste personal i en trevlig lokal. Sedan att Bliss ligger så långt bort från Avenyn som det bara går är väl inget jag lovprisar men det är inte så att man går därifrån med sina ben.

På måndagar brukar jag må all time low men nu för tiden så slår jag nya rekord varje dag vilket känns underbart. Underbart tråkigt, underbart misslyckat och underbart djävla skit. Jag får ta mig i kragen snart.

image586

Kolla kolla. Jag förstår numera på min webcamera, något jag inte trodde skulle vara möjligt när jag köpte datorn. Skit i bildkvalitéen och hur jag ser ut. Kameran fungerar i alla fall.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback