I sanningen tjänst


image623

Igår spenderades kvällen med att se "I sanningens tjänst" med Sean Connery. Jag kommer ihåg när jag såg den första gången, i sexan, och tyckte det var den bästa film som någonsin gjorts. Vändningen på slutet var inget annat än genialisk och jag var helt förbluffad över att den inte kammade hem alla Oscarstatyetter som finns. Men då var jag ung och dum minst sagt, sedan han jag haft "Han älskade dom alla" och "Dogville" som favoritefilmer så jag har gått från tönt till prettotönt. Kvällen jag såg "I sanningens tjänst" för första gången kunde jag inte sova, filmen hade skrämt slag på mig. Det har bara hänt än gång till och det var när jag såg "Basic Instict". Coola filmer att bli rädda för.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback