Jag ringer från Blekinge Läns Tidning och undrar hur matchen mot Karlskrona HK gick?

Snubbla in på en blogg där personen i fråga beskrev sig själv med tre rader. Att han läste medie- och kommunikationsvetenskap på Journalisthögskolan verkade väldigt viktigt att få med. Jag antar att det var just Journalisthögskolan som var viktigast att nämna, men det är lungt, sådan var jag med när jag läste media. Visst vore det coolt att bli en ny Filip & Fredrik, eller en Alex Schulman (men då behöver man inte ens läsa journalistik), eller en Ebba. Men det blir ni inte, ni blir en Harald Treutiger och får hålla till i Nordstan och ha frågesport om ni har riktigt djävla tur. Harald var vår föreläsares dragplåster, att berätta att han har läst media på GU skulle få oss att andas ut och tänka "allt kommer ordna sig". Hade pappa använt sig själv som exempel på Handelshögskolan förstår jag varför inga blir civilekonomer längre, haha. På Alexs dramaskola har Oscarvinnaren Forest Whitaker gått, vi hade Harald. Som äpplen och päron, nästan samma sak. Fast Harald var sån kung när han rasa i radio, han är i och för sig alltid kung, speciellt när man känner hans son och inte vill råka illa ut för man skrivit detta. Kung Harald!

image607

image608

Kommentarer:
Postat av: M.

Jovisst, http://stinalee.blogg.se


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback