Magic monday

Idag hade jag tänkt att lägga mig i tid men kopplade inte direkt så nu går jag runt och är full av lugnande istället för sömntabaletter. Så ikväll kommer jag vara en lugn, vaken zombie.

Ikväll har jag till allas förvåning umgåtts med Alex. Han frågade mig vad vi skulle göra men innan jag hann svara på frågan så sa han att det inte var någon idé att säga något. Vi gör inget speciellt, vi bara är. Såg ni Nobelmiddagen och han som gjorde blomkreationerna, jag tror temat var grädde för allt såg ut som grädde. Det här ser ut som grädde, dessa har inslag av grädde, grädde dit och grädde hit sa han och sedan blev det en pinsam tystnad mellan the cream himself och reportern. Sedan tyckte jag att det verka som flera av TV4:as reportrar var fulla och jag som aldrig tyckt om Carina Berg uppskattade mycket när hon sa till någon tönt "att det låter jättekul" med sådan överdriven sarkasm att hon lika gärna kunde sagt "du är en djävla tönt" som Alex avläste.

Världens bästa Ani DiFranco hos Conando nu.

image583

Rubriken är giventvis ren bullshit såklart, jag hatar fortfarande måndager mer än något annat.

Kommentarer:
Postat av: Charming man

Vad önskar du dig i jul?

Postat av: lovingnurse

hej! hur firar du julafton? :)

2007-12-11 @ 00:30:14
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback