Mi casa es su casa

Alex sover här som vanligt och jag kan inte göra annat än gilla läget. Egentligen så älskar jag att han kallar mitt hem för sitt hem, mi casa es su casa. Jag kollade bort mot påsen hade mig som och märkte (no shit Sherlock!) att han inte hade någon packning med sig till Stockholm. Vi skall bara vara där några dagar men något måste han väl ändå ha med sig:
- Men du har ingen packning med dig, skall vi åka förbi dig på vägen imorgon?
- Nej, jag har med mig.
- Men jag ser bara en påse.
- Ja det är min packning.
- Du kan väl inte packa i en fucking plastpåse?
- Du, det är faktiskt en papperspåse.

Har precis avslutat en session med nagellackmålning på mig, fingrar, täcke, naglar och golv och är nu fit for fight. Har precis satt på mig något så sensuellt, hett och sexigt som min natt t-shirt och la märke till mina tänder när jag borstade dom. Är det dags att hoppa på "bleka tänderna som alla andra"-tåget tro? Japp, bilden talar sitt tydliga språk. Så nu skall jag upp om fem timmar.


image632

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback