Prince Charming


image602

Det är (nästan) sak samma att Jarmo Ek från Yippee Ki-Yay MF är en påhittad figur för satan i gatan var rolig han är. Han är fortfarande min prince charming från helvetet. Man känner sig lite smått dum att man till en början trodde att Jarmo fanns på riktigt men vem kan klandra mig när man har tomtar som Daniel i sitt liv och människor har många gånger undrat om han är på riktigt.

Mamma är hos hennes pojk(gubb)vän som bor i Dalarna så nu är det jag som styr hushållet med järnhand. Allt som serveras är färdigköpt eller halvfabrikat precis som det skall vara. Idag så glömde den inkompetenta MacDonaldsanställda cheeseburgaren så jag gav den som fanns till Becka. Är inte det syskonkärlek så säg. Men jag svälter inte så oroa er inte, jag väntar på Alex som skall sova här och vi skall svulla Alabama. Sådant som behövs nu innan juletider.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback