Underbart, härliga måndag

Min syster , Beckis,  har ringt mig hela morgonen och tvingat mig att gå runt att leta efter hennes mobil som jag till sist hitta i ELLENS(???) rum. Jag som hade planer på att sooova och sooova hela dagen.

I lördags åkte jag till Daniel för äta middag med mina anständiga kläder och sen bar det iväg ut. Till Bliss, Loca, Peacock, Origa, Lounges och Parkan. Jag kan säga att jag var överallt och mena det till fullo. Igår firade vi Elsas 18årsdag vilket vi även skall göra på tisdag, vad kan man säga? Släkten är värst. Jag mådde som jag mådde och förtjänade det självklart men när både mor min och moster frågar om jag har på mig anständiga kläder så var det nära att jag blev småirriterad.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback