Helgen

Helgen har passerat nästan obemärkt. I fredags var jag hemma (hela dan dessutom, sket i föreläsningen på förmiddagen(?) eftersom jag hade varit ute med Challe föregående kväll. Den kvällen gick inte riktigt som vi hade tänkt oss) och på kvällen kolla jag på "Let's Dance" (jag är fast i "Let's Dance" träsket, nej men jag ville bara se Malou von Sivers åka ut och det fick jag) och lekte pedikyr och manikyr. Igår var jag ute med Challe och även denna kväll gick inte som vi hade tänkt oss men jag fick i alla fall träffa världens bästa Svante ett tag. Idag har jag städat mitt rum, försökt att plugga (gått runt med boken som om det vore ett spädbarn istället för att öppnat boken) och sett reprisen av "Melodifestivalen" (som jag älskar på grund av det är frosser i hemskheter, allt fårn artister, låtar och kläder. Men till och med jag fick nog denna gång låtarna var H-E-M-S-K-A och inte ens Bert Karlsson fick man se någonting. Han brukar annars vara son en linslus och smyga upp på scenen eller ännu bättre alldeles bakom kameran i GreenRoom när det är stora Euorvision. Sidospår, sidospår).

Ny vecka, nya utmaningar och nya pengar att spendera (jag tänkte att jag skulle lägga pengarna på kläder denna vecka istället för alkohol och gå ut riktigt billigt om jag skall ut denna vecka något).

Pratade även med Alex (från Paul Smith, i like your hair)igår och han är i Paris för nuvarannde och har det bra. Går visningar (tror han går mer på sina visningar än vad jag har gjort i huvudtaget under dessa veckor han varit borta, fast det hade han antagligen gjort även om han bara hade gått en visning, jag tycker inte om att gå) och (gratis & kändis)partajar och snart skall han till London.

Alex - Paul SmithAlex - Paul Smith


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback