Publicitetshora

Publicitetshora

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,992309,00.html

Jag tar (nästan) tillbaka det jag sa om att vissa bloggerskor är de värsta publicietshoror i detta avlånga land. Utan det mäste (med all säkerhet) vara Linda Rosing och Cissi Ramsby. Människan körde inte bara rattfull utan kände sig tvungen att gå ut i media och berätta om detta trots att hon inte ens blev tagen av farbror polisen.

Hon kände helt enkelt bara för att tala ut i pressen om något som medievärlden inte hade en aning om. "Vansinnefärden" var dessutom bara någon meter, det går bra nu.

Kommentarer:
Postat av: The Gizzle

Att jag inte bloggar längre svider ibland. Inte minst igår då jag - hör och häpna - springer på Cissi Ramsby på Stockholms Centralstation. Det kändes nästan kusligt. Hon fick syn på mig på långt avstånd och jag såg i hennes ögon hur tankarna gick "helvete! det är ju han! Den där jäveln!". Först undrade jag vem killen var som stirrade på mig. Efter några sekunder förstod jag - och ringde alla jag kände. Ett fantastiskt ögonblick i mitt liv.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback