Barråtta?

Var som sagt ute i fredags, Chezan, Lounge, Peacook och så avsluta vi på Babar av alla ställen, fråga mig inte varför.

Igår åt Challe, Kitty och jag middag hos mig och sedan bar det av till Chezan (ni börjar inse mönstret, det gör vakterna i alla fall den ena sa "ni är alltid här", jajjamänsan) och sedan var vi på Smaka och Park Lane. Vi börjar bli riktiga barråttor.

Började känna mig som en människa först nu på kvällen och Ellen påstod att jag stank alkohol i den grad att jag absolute inte fick vara i hennes rum förut idag när jag ville umgås. Men efter lite byteshandling fick jag umgås med henne ett tag, godhjärtat som hon är (känner att min roll som storasyster och deras roll skall vara att se upp till mig och göra allt för att få umgås med mig är tvärtom)!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback