Ibland blir man grön

Jag har inga gröna fingrar men ibland blir man grön i alla fall, grön av avund. I en medial värld med ett otroligt utbud har dom lyckats helt mot sin vilja. Jag syftar om Sveriges mest lästa bloggar av Sveriges mest ointressanta människor. Det enda som skiljer dom ifrån den gråa tanten på spårvagnen eller i kassan på ICA är att deras bloggar har genererat i så pass många besökare att dom blir inbjudna på ett kändisjippo och sedan är snöbollen i rullning. Dom skriver om kändisjippot, vem dom träffat och hur trevliga kändisarna "egentligen är" (alla förstår väl att man som offentlig (vilket egentligen är ett skämt att prata om dom som en offentlig person, de är inte Sveriges kung eller statsminister utan b-kändisar, Stureplansprofiler och "modeexperter") skall vara trevlig mot en person som ser sin primära uppgift att blogga om människor dom träffat). Jag har sagt det förr och jag säger det igen, djävla Karolina Lassbo.

Hej jag heter Anna och jag är bitter.


Kommentarer:
Postat av: Henrik

Haha, här dyker hon upp som mobboffer. Du är väl snäll, fröken Braun? ;)

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,991824,00.html

Postat av: Linn

Håller med. Till fullo. Bläää

2007-02-05 @ 19:10:39
URL: http://mittlivsomlinn.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback