Let´s quit

Let´s quit

Let´s Dance? Nej Let´s quit. Fyndigt skrivit av mig, riktigt nöjd själv (egentligen skäms jag ögonen ur mig för denna formulering men den får stå kvar trots allt). "Let´s Dance"-febern retar gallfeber på mig. Det är förstasidnyheter (que?) i vänsterkrysset, som huvudrubrik på text-tv och toppar tittarsiffrorna. Alla är de mer eller mindre avdankade b-stjärnor som får en chans tillbaka i rampljuset eller försöker på allvar att få sina riktiga fifthteen minutes of fame (vem visste vem Viktor Åkerblom Nilsson var innan förra årets "Let´s Dance"?, vem brydde sig om Anna Book och Erica Johanson var tvungen att tala ut om sina inkontinensproblem för att få en första sida i Expressen). I alla fall är dom alla patetiska, jag är riktigt glad att Mårten som verkar vara en otroligt osympatisk människa och misslyckad komiker åkte ut igår. Nästa vecka får det bli Malou von Sivers. Sellouts hela bunten som säljer sin själ för lite publicitet. Även om det finns en skillnad om det är Carolina Gynning och Kurt Olsson höll jag på att skriva ,jag menar Lasse Brandeby är med för dom gillar jag. Nu saknas bara Bert Karlsson, då skulle jag til och med kolla på programmet.

Läser i Metro att ett av Caroline af Ugglas favoritprogram är "Extreme home makeover". Nu sakans det bara att hon säger att hon gråter av det, som alla kändisar säger. Jag gråter jag med, av frustation, han Ty kan inte vara sann.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback