Lycka till

Lycka till

(
http://www.tradera.com/auction/aid_37821429)

Lycka till med att få denna klänning såld för 8000:- som är utropspriset på tradera. Det finns så mycket fula klänningar och den skulle verkligen förtjäna sin plats på en top 10 lista. Det ät när man har på sig en sådan klänning på Nobelfesten som poletten måste trilla ner och man ändrar sitt namn från "glamourprinsessa" till white trash höll jag på och skriva, men det vore elakt och det vill vi inte vara. Insnöad dallkulla kanske?

 Kollade på massa massa "My sweet 16" avsnitt från nätet igår och även där var det en hel orgie med hemska klänningar. Själv hade jag en hemsk lila historia på nians bal som inte ens skulle duga till skoputsarduk nu, så hemsk var den. Men jag var ung, dum och på Valand tillsammas med alla andra som hade på sig hemska (inte lika hemsk som min, men ändå) klänningar från Cocos (affären heta väl så där alla inhandla sina balklännigar på högstadiet?).

Kommentarer:
Postat av: Dajman

den där människan är så överskattad, VART är hon glamourös? hennes smak påminner om ett dajmkryss

2007-01-24 @ 14:26:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback