Såg jag helt enkelt vad jag ville?

Hade inget bättre för mig än att slötitta på Bingolotto medans jag plugga (eller studera som det heter när man entrat en akademisk värld, nåt jag inte riktigt tänkt på är att efter denna kurs och ytterligare en termin av något valfritt har jag fått ihop till en fil kand. i religion eftersom jag har 60 poäng därifrån, jag Anna är teolog...snart) och kom fram till att 1. Linda Lampenius klännig var hemsk och 2. tanten som vann 2 miljoners brosch var smakfull till hennes ålder, såg jag fel eller var det en Playboybunny?

Kommentarer:
Postat av: F?

Vi verkar gå i samma kurs Anna, kul Anna! jag har plats över i min bil Anna...den är liten men ack så bekväm...

Postat av: Irina

haha nej jag svarade ju inte på 4 eller 5an, så i had i coming. nånå, vad är det du pluggar nu då?

2007-01-29 @ 21:56:27
URL: http://cockeyedcharlie.blogg.se
Postat av: Irina, igen

"had IT coming", fan vad jag har förlorat min stavningsförmåga sen jag började dricka..

2007-01-29 @ 21:58:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback