Ännu bittrare och sjukare...

Ännu bittrare och sjukare (om möjligt) än innan. Förkyld, huvudvärk och ont i lederna. Bitter för allt och inget, men något som senast har stört mig något innerligt är alla bloggerskor som skall vara så djävla finurliga och berätta om deras galna eskaper, om hur de alltid var fel ute, äter fet mat och alltid är panka och sedan så är de pinnsmala allihoppa, söta som få och rika. Stackars rika flicka...

Sedan den bristande journalistiken angående Fredrik Strages narkotikainnehav. Även om jag egentligen inte kunde bry mig mindre om honom så tycker jag det är svagt av journalister vars uppgift är att ge oss mer eller mindre intressant, informativ och underhållande information om ditten och datten sätter sin journalistiska integritet(?) på spel bara för att hålla en vän bakom ryggen.

Colbie Caillat - Battle


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback