det är så här det känns att vara lycklig

Med chans att låta som en pretentiös dramatisk tonåring (vilket jag inte är, åldersmässigt dvs) så kan man egentligen lura vem fan man vill i livet utan sig själv. Man kan till och med tro att man fintat bort sig själv men verkligheten och sanningen  kommer alltid ikapp en. Jag är (lite) ledsen och känner mig väldigt ensam och skulle kunna ge vad som helst för att hålla din hand nu (och det komiska i situationen är att du inte ens vet om det).

"I'm scared to close my eyes. I'm scared to open them." - från Blair Witch Project så kanske inte precis syftar på det jag vill få fram. Skall låta mina drömmar bli en del av min framtid (eller i alla fall försöka).

Kommentarer:
Postat av: Per

Spännande, berätta.

Tror du skrev tidigare att du hade en anonym blogg. Den vill jag läsa...(pajar ju lite själva iden med att skriva anonymt iof ;-)).

2007-03-13 @ 18:40:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback