Hair do's and hair dont's

image430image432

Mediekunskap är inge kul alls, och att läsa till tentan likaså. Skall bli riktigt skönt efter torsdagen när den är mer eller mindre avklarad.

Fick prata med Alex idag, han kommer i bästa fall i slutet av denna vecka men annars nästa. I alla fall innan långfredagen för då skall vi på bröllop. Det skall bli härliga veckor med skitsnack, 4Gott, Warehouse hur äcklad man en känner sig efteråt, meningslösa jakter på något att ha på sig i Göteborg, trackandet av mamma och dylikt.
 
Sen har jag påsklov för första gången på ett tag och då skall det inte göras mycket produktivt, ungefär som vanligt med andra ord. Söka sommarjobb borde stå högst upp på min lista efter jag gjort tentan och nu skall jag ta mig i kragen och verkligen försöka.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

du är verkligen stolt över att ha alex (or whats his name?) som kompis va?

2007-03-27 @ 21:09:44
Postat av: anna braun

mucho, han är världens roligaste och bästa alex. sedan gör han sig på kort med så varför inte posta på någon som gör det.

Postat av: Anonym

håller med... den röda tråden i alla inslag är "jag känner alex, wow..."

2007-04-05 @ 01:51:47
Postat av: anna braun

den röda tråden är snarare, det handlar om mitt liv och alex är en stor del i mitt liv och därav skrivs det mycket om honom som om när du berättar om dina dagar så kommer väl din bästaste vän på tal. ni är bara surfittor för att ni inte är kompis med honom, för jag hör inget klag om när jag skriver om daniel eller challe tex. glad påsk

2007-04-05 @ 13:29:51
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: Anonym

tackar tackar, bra svar. MEN... varför inte bara erkänna det? du är megastolt-glad-kaxig över att känna denna alex. Inget illa ment men... det låter som en stocker å hennes idol

glad påsk

2007-04-05 @ 16:20:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback