i remember the times

Jag saknar gymnasietiden. Inte själva Frölundagymnasiet, att gå den långa sträcken som säkert inte var mer än 1 km från busshållplatsen till skolan, att läsa samhäll/ekonomi eller att ha gymnastik med en idrottsklass utan människorna. Min klass var världens bästa, jag gick med den inte helt okända Alex för er två som läser min blogg, barndomsvänner och kompisar från Sisjön som Viktor och James, Anna Johanssoin, Lisa och dom som jag hängde med varje dag mitt basketgäng som bestod av Kevin, Alex, , Emil, Sebbe, Mike och så även idrottaren Spännis och Richard. Jag hatar tjejer som säger att dom kommer bättre överens med killar för att sedan nästan bara umgås med killar men i gymnasiet var jag nästan uteslutande med dessa killar. Dessa  underbara (eller kanske var underbara, Alex är världens bästa Alex och Emil är världens bästa Emil men Sebbe och Mike går man bara på ibland och Kevin aldrig av förståenliga skäl) killar som alla gör olika saker nu. Alex modellar, Kevin spelar collegebasket i , Emil basket i elitserien, Mike jobbar och Sebbe gör jag redo för att kriga (eller upprätthålla fred, beror på hur man ser det) i vida världen. Mitt basketgäng:

image419
Sebbe

image420
Emil

image421
Kevin

image422
Mike

image423
Alex

Kommentarer:
Postat av: Anonym

hmm vet inte om jag saknar gymnasie tiden sa mkt...men jag saknar dig. Kram ses snart.

2007-03-16 @ 12:15:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback