Naglar...

Fick detta på nattstad:

"Tjenare! Vi är två tjejer som håller på att utbilda oss till nagelteknologer. De är Anna 22 år och Sara 20 år. Vi började våran utbildning den 31 Januari i år så är fortfarande rätt nya därför har vi så billiga priser. Just nu tar de oss mellan 4 - 5 timmar för att göra naglar men vi minskar i tiden hela tiden. Vi tar imot kunder båda på veckodagar och helger. Dom kunder vi redan haft har varit nöjda. Är det nåt ni undrar över så är de bara att höra av sig." och sen med deras nummer och dylikt jag inte tog med.

Jag har aldrig varit på manikyr men 4-5 timmar är inte det en väldans tid, ungefär den tid det tar för nya att växa ut, nej men ni förstår.

Och grattis på födelsedagen Alex, även om jag (nästan, du påminde mig lite diskret) glömde. Imorgon är det Christina tur så grattis i förskott.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback