Sommarjobb

Jag har hållit mig inne hela dagen för att jag är om någon kunnat undkomma det, SJUK. Jag klättrar inte alls på väggarna, utan tycker det är skönt att vara ensam och blir snarare störd än glad när min dörr öppnas av syster/mor.

Nu är våren här vilket för tankarna till sommaren och sommarjobb vilket jag inte innehar. Paniken börjar smyga sig på (eller snarare, den finns här väldigt tydligt) och jag har ingen aning hur jag skall inskaffa ett sådant. Söker man på sommarjobb på google får man bara ut VD alternativ en tjänst man måste ha körkort till så det ser inte ljust ut för mig. För övrigt är mitt CV ett skämt och mina kontakter likaså. Hallelujah!

Kommentarer:
Postat av: Rikard Zeilon

Om du behöver uppdatera ditt CV så kan du ju t ex kolla med snubbarna på Karriärcentrum eller vad det heter, det som GU håller i. Där kan man skicka in sitt CV och få tillbaka det med en massa feedback har jag läst nånstanns :)

Postat av: Anonym

www.cv-online.se

2007-04-05 @ 02:02:24
Postat av: Anonym

www.cv-online.se

2007-04-05 @ 02:02:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback