Fresssht

Igår var det grillfest hos Sofia i Askim. Kändes som det var år sedan man var i Askim trots att pappa bor där, vilket inte utesluter det andra dock. Inträffade en sorglig incident tidigt på kvällen vilket gjorde alla låga och i samband med att jag varit ute de två föregåenda dagarna fick jag knappt i mig ett glas. Kom hem innan ett och vaknade idag (någorlunda) fräsch (eller fresh som Daniel säger, främst när vi är på Filippa K och han och Jakob går runt i boutique (jag tycker Filippa K är en trendig boutique och inte affär eller butik) och säger så om varenda plagg. En konversation ser ut så här, Jakob visar ett plagg för Daniel som säger fressht, Jakob svarar fresssht, Daniel bekräftar Jakobs fresssht och säger fresssht igen och så håller de på, i miunter om varenda plagg), pigg och icke bakfull.

Dock skall jag leva som om det vore en bakisdag ochg inte göra någonting (men ingen kan klandra mig, nya kursen börjar imorgon och det är dåligt väder), äta fett och kolla ishockyn.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback