Senaste nytt i världen (läs lilla Hörby)

En man och kvinna har hittats mördade mellan Hörby och Höör vilket för mina tankar (och misstankar) till en person jag läste religion med för 2 år sedan. En helt galen kille, som man aldrig säkert kunde säga om han var nykter eller aprak, som skrek högst, sjöng i tid och otid och som kommer från Höör.

Han var dock en ganska uppfriskande själ, en sådan person man kanske inte ville umgås på tu man hand ensam i en gränd men han livade upp tråkiga föreläsningar.

Men min favorite all time från teologen är Svante. Som när jag träffa honom för några veckor sedan och han förklarade sin kvinnosituation. Han berättade att på senaste tiden hade tjejer hängt som klassor runt honom, något han först trodde  var ett skämt men efter att ha kollat i spegeln en och två gånger så undrade han om det inte var så att han blivit snyggare. Jag svarade nej.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback