Fashion or Pack?

Hemma nu och äntligen skall tilläggas. Barnpassandet har som alltid varit en orgie i dåliga filmer, barnboksläsande och att se på gymnastikuppträdande. Det har jag fått nog av, gymnastikuppträdande dvs för jag hade en tjej i min klass i ettan som gick i gymnastik och alltid visade upp sina konster på gympatimmarna. Det ända hon kunde var ljushopp och vi gick i ettan på gymnasiet och inte i lågstadiet. Sedan har jag blivit en insikt rikare som jag egentligen vetat länge, jag är bisexuell, nej inte riktigt så roligt skall vi ha det utan jag hatar hundar. När människor frågar mig om jag är hund eller kattmänniska är svaret enkelt och givet, inget av det jag är en guldfiskmänniska.

Såg att en ny klubb har öppnat på Ferdinand, Fashion Pack. Jag vet inte riktigt hur sanningsenligt namnet är. Pack kan jag gå med på men fashion, nooonooo. Det var visst någon modevisning och det här var vad som visades uteslutande:

image549

Ser den bättre ut nu:

image550

Eller kanske nu:

image551

Jag tror närmare bestämt nu:

image552

Förlåt jag ändra mig, jag menar nu:

image553

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback