Halloween

På lördag skall jag på Halloweenfest så det är bara att leta upp något grönt så är jag redo att gå som ett grässtrå. Nej, egentligen vill jag gå gå som en seriemördare. För att de fascinerar mig och har alltid gjort det. Så skall jag gå upp tio kilo till på lördag, fula ner mig helt och göra en Charlize Theron tro? Men då vill jag ha en Oscar med.

image527

Jag tycker att Hanna Fridén här som Frida Kahlo är urcool. Annars går man bara som Paris gör. Sätter på sig det slampigaste man hittar OCH (detta är det viktiga, det som skiljer hennes slampiga vardagskläder från slampiga Halloweenoutfits) har färgade linser.


Kommentarer:
Postat av: Per

Det läskigaste man kan vara är ändå "flourtanten", ganska enkelt att fixa också, en vit rock och en bricka med fastlimmade platsmuggar. Som kille har man också bonusen med bröst och peruk. Fan, du kanske är för ung för att upplevt flourtanten?

2007-11-02 @ 12:56:31
Postat av: anna braun

det blev aldrig någon maskerad så jag skall ut i alla fall. dyngrak skall min halloweenoutfit vara

Postat av: Per

Samma kostym som vanligt alltså.

2007-11-05 @ 15:22:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback