Hockeyfruigt

Är det bara jag som är knäpp och stör mig på allt och alla (ännu en gång på samma bloggare) men kan inte det här vara det mest idiotiska ngonsin. "Hockeyfrun" (http://hockeyfruns.blogg.se) har skrivit om hennes vilda natt i punktform:

  • Jag är naken - jag antar att vi lekte igår.
  • Jag är blå på knäna - jag antar... hm, jag anar doggystyle.
  • Jag har ont i hårbotten - jag antar att min kalufs fick agera som handtag?
  • Det smakar salt i munnen - jag antar att jag inte behöver äta vitaminer på ett tag då ;)
  • Dessutom var det McDonalds-mat över hela köksbordet - då var jag alltså jävligt packad.

  • Det saknar enligt mitt tycke noll syfte i punktform, är inte fyndigt och kastas rakt i ansiktet på en, men det fick även hon erfara igår fast med något annat...tihi. Sedan undrar jag när man får kalla sig hockeyfru? När ens man spelar i NHL, Elitserien, Allsvenskan eller som i detta fall Division 1 D?

    Sedan skall tilläggas att jag inte så hemsk som det kan verka. Jag är en rätt så älskvärd person ibland.


    Kommentarer:
    Postat av: Christina

    Var inne å läste hennes blogg, sikken löjd! haha HC Hästens vita? whaaat??? Å ja tror det är ok att skriva hela hans namn, inte bara "E".. Va e hon rädd för? Att tidningarna ska börja ringa??? haha

    Postat av: anna braun

    du är juh oxå en hockeyfru christina. döpa om bloggen tro ;)

    2007-11-29 @ 08:41:44
    Postat av: Anna

    Åh, gud vad roligt!

    Och svar på din fråga; jo - jag får kalla mig Hockeyfrun. Hur mycket du än bloggar om det så kommer jag fortfarande få kalla mig hockeyfru - oavsett om det är division ett eller inte.

    Men jag tackar för energin du lagt ner på mig - och besöken såklart!

    2007-11-30 @ 16:53:41
    URL: http://hockeyfruns.blogg.se

    Ny kommentar:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback