Jag skall ge 110%

Daniel var inte helt nöjd på mig igår. Ringde och ringde och jag förklarade för honom att jag sov men det gick inte ända fram. I fredags när vi var ute på Bliss, åååh världens bästa Bliss, så skulle jag handla fast på Daniels kort när de gick ut och rökte. En kompensation Daniel ger mig ibland när han drar ut alla rökare (som för övrigt var alla i sällskapet så då får jag vara ensam och se ut som ett fån, ett fån utan vänner). Sagt och gjort, stod vid baren och skulle beställa en åt vadera rökare och två till mig of course och sedan gav jag líte dricks där man skall skriva det. Fast jag råkade skriva på fel ch jag gav mer dricks än vad allt kosta. Så 110% dricks är det nya 10%. Men drinkarna var i alla fall goda Daniel, alltid något.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback