Nu skall det tetrisas

Hemma från barnpassningen nu. Kom hem för 5 minuter sedan och sprang in till mitt rum för att sätta på datan och slå tetrisrekord. Skall bara skriva ett kort inlägg först.

Familjen Stockman har köpt nya Barbapapa böcker som trott eller ej gjorde mig glad. Barbapapa är änmligen Jullans favorite och jag börjar bli en aning trött på att hela tiden läsa om när Barbapapa bygger hus eller skola. Nu är jag, Jullan och Barbapapa ute på nya äventyr. Sedan så är mitt hat mot hundar (om möjligt) ännu större som alltid när jag kommer hem därifrån. Hunden, Charlie (som är en hon by the way, säger man han om den (ja, det är en den, ingen levande varelse man möjligtvis kan fatta tycke för) blir jag alltid tillrättavisad av minstingen. Döp inte hunden till en killnamn då, hade jag hetat Lars hade jag tyckt det var okej om folk trodde jag var en han), kom även denna helg fram till mig med ett par smutsiga trosor i käften och började sedan dregla och slicka på mig. Detta är inte populärt hos någon som haft OCD kan jag lova.


image564

Prata med Alex idag. Han kom in på skolan han ville, hade antagningsprov idag och i ärlighetens namn skall jag säga att jag aldrig var orolig. Jag är realistisk förstår att han kan flytta på berg och så men det här kan han, hade jag inte trott det hade jag inte sagt det till honom. När Daniel skulle bli designer och visade upp hemska plagg han sytt ihop så sa jag sanningen till honom, att det helt enkelt såg fördjävligt ut med en kärleksfull röst (och hånskratt). Sedan vet jag inte om Alex frågade mig om jag inte skulle flytta till London med honom eller om han sa att han ville att jag skulle komma och hälsa på. Jag gör i alla fall vilket av det du mena, jag är trött på Blöteborg.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback