Rekord!

Sådär ja. Nu har jag slagit Ellens rekord i Tetris efter maniskt spelande i dagar och även nätter. Men nu är allt som det skall vara i alla fall. Imorgon skall jag sätta mig i skolbänken för första gången på två veckor och ha kvällskurs. Dessa tre timmarna känns mer som 3 år det är löjligt hur sakta tiden går under den föreläsningen. Jag hinner vrida mig runt tusen gånger på min stol och syna människor från topp till tå. Vi har några seriemördare, en f.d alkoholist, tre som blir bedragna och en vars son har begått självmord. Detta vet jag självklart inte till hundra, inte så att vi alla presenterade oss som "Lisbeth, 53 år, jag tror min man bedrar mig med min bästa vän", men jag kan se sådant.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback