So long, farewell, auf wiedersehen, good night

Jag har inte haft för mig så värst mycket de senaste dagarna och ärligt talat börjar jag blir uttråkad. Trött på mig själv med. Sitter och håller långa konversationer med mig själv á la Våra Bästa År.  Frågade mamma om det var daxs att uppsöka en hjärnskrynklare angående det men hon sa att så länge jag inte planerar några mord eller mordbränder var det coolers. Och så långt har det inte gått riktigt ännu.

Och imorgon är det helg. Jag måste ta mig och partaja denna helg. Nästa helg kommer jag inte kunna gå ut någonting. På torsdag, om en vecka, skall jag lägga mig på operationsbordet. Inget stort eller så men jag kommer få narkos så det är lika bra att säga so long, farewell, auf wiedersehen, good night om jag skulle kola vippen. Så därför kommer jag nog vara helt orkelös och bara ligga hemma och kolla filmer nästa helg. Om jag lever det vill säga.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback