Trevlig fredag

Jag undrar hur många som har en bästis, en världsbästis som man kan säga och göra allt med. Inte en såndär halvvän som man gärna vill tro är mer än bara en vän för att man är ute och super en gång i veckan tillsammans. Jag har två bästbästa vänner och den känslan att ha någon som man med säkerhet vet kommer vara ens vän livet ut är oslagbar. Skall snart träffa en av dessa, Daniel, för att gå till Bliss som jag nämnt innan. Där skall vi träffa några jag tycker om en som jag näst intill avskyr och jag tror man kan märka det. Komplimangerna kanske inte direkt haglar över honom.  Nästa vecka kommer min andra bästbästa vän och då tycker jag att jag, Alex och Christina kan hitta på något tillsammans. Gärna något som innehåller alkohol på ett eller annat sätt.

Nu måste jag bara hoppa ur min mjukiskläder och sätta på något liiite snyggare. Trevlig fredag!

Kommentarer:
Postat av: amela

jag hade en bästis, men vi gjorde slut nyligen

Postat av: Christina

Låter som en toppen-idé!!!

2007-12-02 @ 16:06:50
URL: http://cornflower-chris.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback