Uppe med tuppen?

Uppe med tuppen? Hell no. Jag har sovit i några timmar och vaknade och kände mig sugen på lite Tetris, här skall lite rekord slipas. Jag pratar om Tetris som om det är the new thing och inget som man spelade frenetiskt i början av 90-talet(?). Sedan efter jag slagit några rekord skall jag somna om of course. Morgondagen som egentligen redan är kommen kommer bestå av skrivande på en berättande text som min föreläsare totalt sågade även efter andra bearbetning så jag skriver en ny nu. Hon tycker mina texter är för orealistiska så nu skall jag skall skriva något jag vet någonting om i alla fall, mig själv. Den skall handla om spänning så jag kan väl kasta om förrförrförras veckans taxiresa som slutade i att taxichauffören antastade mig och då åkte jag bolag och inte svarttaxi. Jag blev lite arg men sen var det inget mer med det, jag vet inte om det är normlat? Fast det kanske är för ointressant, jag får väl hitta något i mitt register.

Nu när Kanal5 har haft sitt dåliga omdöme och bara helt vips sliutat visa resetävlingsprgorammet vars namn jag glömt nu (så det kanske inte var så bra trots allt?) som jag och Ellen alltid kollade på tillsammans och spenderade kvalitéetstid syskon emellan så har vi hittat ett nytt. Eller jag har juh kollat in Jarmo in länge nu men nu har även Ellen fått upp ögonen för denna fantastiska man. Han är så snygg med sin very 80ish gayish mustasch.

Hade jag varit på en öde ö och fått ta med mig tre saker hade dessa tre saker varit dessa pojkar:
Denis Leary (eller hans karaktär i Rescue me)
Pontiak
Jarmo

Sen så är jag lite småkär i Dave Grohl med.

image555

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback