Alex vs. Brad

image860image861

Igår blev en bra kväll efter många om och men. Gick på en mycket intressant person som gjorde att jag var tvungen att öva på min engelska igår vilket gick sådär. I alla fall så har jag lekt med älskade Alex som snart kommer vara borta ifrån mig länge. Vi såg det nya programmet med Gårdinger, och angående frågan om man tyckte att ens partner var den snyggaste man varit med så sa Alex att han inte skulle bry sig om någon sa till honom att fallet inte var så. "Jag menar, jag skulle inte bry mig om dom sa att Brad Pitt var snyggare än mig". BRAD PITT? Här har vi att göra med en ödmjuk man. Fast jag har i och för aldrig förstått grejen med Brad.

Nu skall jag drömma.

Kommentarer:
Postat av: Alex

Nu när du har satt bilderna så där fint bredvid varandra kan jag verkligen upskatta min kommentar ännu mer, Brad Pitt är ju faktiskt lite snyggare än vad jag är. Var lite osäker men nu ser jag ju det glas-klart.

2008-04-21 @ 17:56:32
Postat av: anna braun

jag tycker i och för sig du är hetare men du slår aldrig jon. han är din överman, 130 kilo kan aldrig slå fel


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback