Alla goda ting är tre

Ett inlägg med ett humorklipp och  nu senast ett med en av världens bästa låtar. Bara nostaligklippet kvar och sen skall jag somna till Cops. Kommer ni ihåg Artful Dodger som samarbetade med bland annat Craig David? Jag köpte deras skiva tror jag, eller så var det i samma veva jag var Robin Hood. I alla fall jag hade deras skiva och lyssnade på dessa två låtar när jag hade flytt hemifrån en gång. Ingen hann sakna mig men det var Inte jättekonstigt i med att det var mitt på ljusa dan och jag hade inte berättat för någon om att jag skulle fly hemifrån och bo på gatan. Det hann aldrig gå så långt för jag var nämligen hemma efter två timmar igen.







Sen har jag tagit mig vatten över huvudet milt sagt. Skall jag skriva en liten fjuttig b-uppsats på 7,5 poäng om andra världskriget och hur Hollywood har tagit upp och skildrat det. För det är juh en liten uppgift. Nu är jag lite insnöad på Steven Spielberg och andra världskriget men i med att han är jude så har han gjort x antal filmer om det. Synd att han inte var scientolog för hey det är de enda alternativen i Hollywood, jude eller scientolog. Kom dit och säg att du är muslim så får du nog göra många filmer och får huvudroller på löpande band. Det kanske man borde skriva om, hur många muslimer som regisserat större Hollywoodproduktioner efter 9/11. På allvar, det kan inte vara många om ens någon.

Kommentarer:
Postat av: ww2 kungen

Ja du det finns fler är spidelberg och hans fantasier
du har ju John Wayne i en drös hollywood filmer.

2008-04-10 @ 21:04:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback