Ärenden och möten

Har precis vart och lämnat in min tenta nu och på vägen när jag skulle ringa min mamma hittade jag inte mobil i väskan. Var hundra på att den trillat ut när jag sprang till vagnen och halvt dog på kuppen av ansträngning så jag satt och svor hela resan fram och tillbaka. Att tappa bort den på fyllan är en annan sak då är man bara en värdelös fyllekaja men göra det när man är nykter är snäppet värre. Den log i alla fall hemma, hallelujah! Så nu skall jag iväg och göra några ärenden. Det låter mycket finare än vad det är, jag skall iväg och köpa strumbyxor och sådant tråkigt. Jag älskar när modebloggarna som går på gymnasiet men inte vill att någon skall veta det så när de skall till skolan skriver så skriver de att de skall iväg på möten. Haha.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback